شماره: 522815 تاریخ : 1399/09/05-04:31:11

تشدید نظارت ها بر سطح عرضه، محورهای مواصلاتی و انبارها در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار و رییس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان چهار محال و بختیاری، تشدید نظارت ها، گشت های بازرسی از سطح عرضه و محورهای مواصلاتی استان و همچنین بازدید مستمر از انبارها برای کنترل و راستی آزمایی آن ها را از اولویت های کمیسیون استان عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از اقتصاد پنهان، اقبال عباسی، استاندار و رییس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سومین جلسه این کمیسیون در سال جاری با تاکید بر پیشگیری و مقابله قاطع با قاچاق کالا به ویژه گروه های کالایی اساسی، ستراتژیک و سلامت محور، تعامل و همکاری بیش از پیش اعضای کمیسیون را خواستار شد.

همچنین ملک محمدی، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز با ابراز خرسندی از عملکرد اعضای کمیسیون استان، به ارائه گزارش اقدامات این کمیسیون در شش ماهه ی نخست سال جاری پرداخت.

وی ضمن تبیین برنامه های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای طرح شناسه دارکردن کالا در خصوص لوازم خانگی و پوشاک، بر همکاری و تعامل دستگاه های عضو کمیسیون در اجرای این طرح ها تأکید کرد.

در ادامه اعضای جلسه نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات دستگاه متبوع خود به بحث و تبادل نظر و طرح مشکلات و موانع موجود پرداختند.

سپس استاندار و رییس کمیسیون استان با طرح مصوبات این جلسه تشدید نظارت ها، گشت های بازرسی از سطح عرضه و محورهای مواصلاتی استان و همچنین بازدید مستمر از انبارها برای کنترل و راستی آزمایی آن ها را از اولویت های کمیسیون استان عنوان کرد و نسبت به حل مشکلات احداث و راه اندازی ایست و بازرسی دایمی ابراز امیدواری کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تشدید-نظارت-ها-بر-سطح-عرضه-محورهای-مواصلاتی-و-انبارها-در-استان-چهارمحال-و-بختیاری.bos