شماره: 522299 تاریخ : 1399/08/14-12:24:40

تسهیل دسترسی دارندگان تلفن همراه آیفون به خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران، در راستای نوآوری، توسعه بانکداری اینترنتی و سهولت کاربری مشتریان، امکان استفاده از نسخه واکنش گرای اینترنت بانک را برای گوشی های آیفون فراهم کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، دارندگان تلفن همراه با برند آیفون بدون نیاز به پرداخت اشتراک سیبچه و سیب اپ می توانند تنها با اضافه نمودن آیکون اینترنت بانک رفاه روی صفحه اصلی موبایل و با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک به راحتی از تمامی خدمات موبایل بانک استفاده نمایند.
برای این منظور، مشتریان ابتدا باید وارد مرورگر سافاری در گوشی های آیفون شده و نشانی http://www.rb24.ir را درج و سپس دکمه action را انتخاب، دکمه add to screen را زده و گزینه add را انتخاب نمایند. آیکون سامانه اینترنت بانک رفاه کارگران به دستگاه افزوده خواهد شد و پس از طی این مراحل با انتخاب آیکون اینترنت بانک رفاه از روی صفحه اصلی گوشی و درج نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک وارد سامانه اینترنت بانک رفاه کارگران می شوند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تسهیل-دسترسی-دارندگان-تلفن-همراه-ایفون-به-خدمات-بانکداری-الکترونیک-بانک-رفاه-کارگران.bos