شماره: 490446 تاریخ : 1398/06/13-02:01:15

در دیدار دکتر کاتب با مدیر شعب بانک صادرات همدان تاکید شد

تداوم و تقویت ارتباطات متقابل بیمه سرمد با بانک صادرات

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با مدیر شعب بانک صادرات استان همدان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این جلسه که در ادامه روند سفر استانی به همدان تشکیل شد، دکتر کاتب و جعفرآبادی مدیر شعب بانک صادرات این استان، گسترش تعاملات مشترک بانک و بیمه را مورد توجه قرار دادند و موانع و مشکلات پیش رو را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد ضمن اظهار خرسندی از حضور در بانک صادرات همدان، هدف از برگزاری این نشست مشترک را تداوم و تقویت ارتباطات متقابل دانست و گفت: خوشبختانه بانک صادرات، بیمه سرمد را عضوی از خانواده خود می داند و همواره درک متقابل میان خانواده بزرگ گروه صادرات به بهترین نحو ممکن وجود داشته است.
وی، به ارائه خلاصه ای از عملکرد بیمه سرمد در سال 97 و اقدامات پیش رو در سال جاری پرداخت و ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری نسبت به توسعه فروش محصولات مشترک بانک-بیمه همچون بیمه عمر مانده بدهکار در استان همدان اقدام کنیم.
دکتر کاتب در پایان از اجرای ساز و کارهای جدیدی به منظور اتوماتیک کردن سیستم ها و کاهش خطاهای احتمالی در آینده ای نزدیک خبر داد.
بر اساس این گزارش، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، دکتر جعفری مدیر بیمه های درمان، حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها وشبکه فروش، فتحی مدیر بیمه سرمد در استان همدان، سربیشه ای معاون اعتباری و شعب بانک صادرات استان، اسکندری معاون مالی و اداری و بازاریابی، اینانلو رئیس حوزه حراست و حفاظت و جمعی از مدیران، روسای شعب و کارشناسان بانک صادرات در این نشست حضور داشتند و پیشنهادات، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تداوم-و-تقویت-ارتباطات-متقابل-بیمه-سرمد-با-بانک-صادرات.bos