شماره: 312199 تاریخ : 1396/10/05-03:14:33

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان:

تحقق درآمدهای مالیاتی موجب توسعه و رفاه عمومی می شود

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان اظهار داشت: پرداخت مالیات و تحقق درآمدهای مالیاتی، عامل توسعه استان و یکی از پایدارترین درآمدها برای دولت محسوب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، امیری، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان در دیدار با فرماندار شهرستان نجف آباد تصریح کرد: بر اساس قانون،رصد تراکنش های مشکوک بانکی در رسیدن به شفافیت اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی موثر است و آثار و نتایج مثبت آن به جامعه باز می گردد.

امیری، در ادامه، با اشاره به لزوم برنامه ریزی در راستای وصول عادلانه مالیات تاکید کرد و گفت: درسال96 در فرآیند رسیدگی به پرونده ها ، دفاتر و مدارک شرکت های تولیدی مورد پذیرش قرار می گیرد مگر اینکه مغایرتی درارائه اسناد ومدارک مالی بدست آید، که در این صورت به طور علی الرس رسیدگی خواهد شد.
مدیر کل امور مالیاتی اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه های عملیاتی و توزیع بودجه در بین شهرستانها افزود: بر اساس مصوبات اجلاس سراسری مدیران، در سال 97 بودجه های عملیاتی و اعتبارات عمرانی بیشتری به شهرستانها تخصیص می یابد.
در ادامه، فرماندار شهرستان نجف آباد نیز خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورها مردم با افتخار مالیات پرداخت می کنند و فرار مالیاتی جرم به حساب می آید و اطلاع رسانی و برگزاری جلسات امور مالیاتی اصناف در این راستا بسیار مهم است.
در خاتمه، فرماندار نجف آباد افزود: باید عملکرد نظام مالیاتی برای مردم شفاف باشد و سهم درآمدهای مالیاتی در هزینه های دولت اطلاع رسانی شود تا اشتیاق مردم برای پرداخت مالیات بیشتر شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تحقق-درامدهای-مالیاتی-موجب-توسعه-و-رفاه-عمومی-می-شودچاپ-مطلبذخیره.bos