شماره: 490423 تاریخ : 1398/06/13-11:36:09

استاندار یزد:

تحقق درآمدهای مالیاتی عامل توسعه کشور

استاندار یزد گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی جهت توسعه و سازندگی کشور ضروری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد علی طالبی، استاندار یزد در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان ضمن گفتگو با مودیان و کارکنان این اداره کل از واحدهای مختلف و نحوه خدمت رسانی به مودیان بازدید کرد.
وی عمده درآمدهای کشور را از محل درآمدهای مالیاتی دانست و همراهی و همکاری مودیان در پرداخت مالیات و تحقق اهداف درآمدی دولت در جهت توسعه و سازندگی کشور را بسیار ضروری خواند و اظهار داشت: خوشرویی و خوش رفتاری کارکنان در اخذ مالیات موجب افزایش رضایت مندی مودیان می شود.
در ادامه این دیدار منوچهر اسدی، مدیرکل امور مالیاتی یزد توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت اظهارنامه، وصول مالیات و اقدامات انجام شده در خصوص الکترونیکی شدن ثبت و ارائه اظهارنامه و سایر امور مالیاتی ارائه داد. 
وی اختصاص فضا، امکانات و نیروی انسانی جهت راهنمایی مودیان و انجام امور آنان، حضور کارکنان بعد از ساعات اداری و فراهم نمودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی را از جمله اقدامات انجام شده برای انجام امور مودیان مالیاتی ذکر کرد. 
شایان ذکر است در پایان این جلسه ، استاندار با اهدای لوح، از زحمات و خدمات مدیرکل و کلیه کارکنان مجموعه مالیاتی یزد تقدیر به عمل آورد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تحقق-درامدهای-مالیاتی-عامل-توسعه-کشور.bos