شماره: 6426 تاریخ : 1391/06/30-03:24:18

تجلیل نمایندگان مجلس از عملکرد بانک صادرات ایران

طی مراسمی با اهدا لوح تقدیر به رییس سرپرستی بانک صادرات ایران در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضایت­بخش این بانک تجلیل شد.


 

.
متن خبر:به گزارش بانک و صنعت به نقل روابط عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی که با حضور آیت‌ا... طباطبایی امام جمعه اصفهان، آیت‌ا... مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه قم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار گردید با اهدای لوح تقدیر به رئیس سرپرستی بانک صادرات در استان اصفهان از عملکرد مطلوب و رضایت بخش این بانک تجلیل شد.
گفتنی است ارایه خدمات مطلوب به آحاد جامعه، خدمات الکترونیکی به روز، مناسب سریع و فراهم نمودن دسترسی هموطنان به خدمات بانکی از دلایل اصلی تقدیر نمایندگان از عملکرد این بانک می باشد.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن 3000 شعبه فعال در سراسر کشور، پرداخت 300 هزار میلیارد      ریال تسهیلات به بخش خصوصی در سرفصل های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و نصب و راه اندازی 3هزار و816 دستگاه خودپرداز و نصب 385 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در مراکز خرید نقش بسزایی در توسعه و آبادانی کشور داشته و گام های موثری در جهت تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی برداشته است

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تجلیل-نمایندگان-مجلس-از-عملکرد-بانک-صادرات-ایران.bos