شماره: 312258 تاریخ : 1396/10/05-06:29:06

در دیدار سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی عنوان شد:

تاکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از برنامه های سازمان اموال تملیکی

سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با قسوریان جهرمی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر ضرورت حمایت مجلس از برنامه های این سازمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعیین تکلیف کالاهای تملیکی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اموال تملیکی؛ در این دیدار محمد علی وکیلی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی برومندی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته این سازمان عنوان کردند: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی باید تمام ظرفیت های خود را در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده در قانون بکار گیرد.

بر اساس این گزارش جمشید قسوریان جهرمی در این جلسه خلاصه ای از اقدامات سال جاری و برنامه های آتی سازمان را ارائه کرد.
وی با توجه به پاره ای از محدودیت ها در حوزه فروش و تعیین تکلیف کالاها کمک و همراهی مجلس شورای اسلامی و دیگر سازمان های مرتبط با امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یک ضرورت شمرد و برای رفع تنگناهای موجود و توسعه زیرساخت های سازمان می بایست راهکارها و پیشنهادات قانونی این سازمان مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: پروژه های فناوری و استقرار سامانه های یکپارچه نظام لجستیک جزء پروژه های ملی اولویت دار  در سازمان است که موجب شفافیت و بهبود عملکرد سازمان خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکید-نمایندگان-مجلس-شورای-اسلامی-بر-ضرورت-حمایت-از-برنامه-های-سازمان-اموال-تملیکی.bos