شماره: 311775 تاریخ : 1396/09/29-05:56:19

تاکید بر همفکری و تعامل با ذینفعان سازمان تامین اجتماعی

کارگاه آموزشی کانون انجمن های صنفی کارگران استان های تهران والبرز با حضور مدیران ستادی و استانی تامین اجتماعی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در این نشست با تاکید بر اینکه هم اندیشی و گفتمان سازی و همفکری در مورد حوزه های این سازمان با صاحبان آن انجام می شود، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه نیز همین مورد است.

عادل علایی با اشاره به اهمیت توازن منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: آشنایی با قوانین این سازمان برای بیمه شدگان و کارفرمایان بسیار مهم است.
وی اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی سه جانبه گرایی حاکم است و با وصول حق بیمه توسط کارفرمایان ، منابع این سازمان برای ارائه خدمات تامین می شود.
علایی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند،  گفت: در سالهای اخیر افزایش مستمری بگیران از شیب تندی برخوردار بوده است.
وی  در خصوص اهمیت آموزش به بیمه شدگان و کارگران برای کاهش حوادث ناشی از کار اظهار داشت: پیش بینی شده است که امسال یکصد هزار نفر را در این زمینه آموزش دهیم که نقش تشکل های صنفی در بخش آموزش کارگران بسیار مهم است.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این کارگاه با اشاره به اقدامات این سازمان در طول چهار سال گذشته گفت: برنامه های موثری برای رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان انجام شده است.محسن نظام خیرآبادی افزود: قانون تامین اجتماعی یکی از قوانین مترقی در کشور است و به ضرورت، مواردی در سالهای بعد به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه منابع سازمان تامین اجتماعی حق الناس است، تصریح کرد: این سازمان بین النسلی است که می بایست در سالهای آینده با توان مضاعف به خدمات خود ارائه دهد.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران کشور نیزدر این جلسه گفت: درآمد سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به دولت تامین می شود و استقلال این سازمان را جزو خط قرمز می دانیم.
عباسی با اشاره به اهمیت ایمن سازی محیط کار توسط کارفرمایان اظهار داشت: این امر باید بیشتر مورد توجه باشد.
در پایان این کارگاه، سئوالات اعضای تشکل های صنفی توسط مدیران سازمان تامین اجتماعی پاسخ داده شد.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکید-بر-همفکری-و-تعامل-با-ذینفعان-سازمان-تامین-اجتماعی.bos