شماره: 518417 تاریخ : 1399/06/05-09:28:51

تاکید استاندار تهران بر شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی

استاندار تهران بر شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی و فروش آنها جهت تامین منابع تکمیل طرح های نیمه تمام استان تهران تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن تسلیت ماه محرم و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: زنده نگه داشتن شعائر اسلامی، ایستادگی و مقاومت در گروی تاسی از آموزه ها و سیره امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های عزاداری از همراهی مردم تشکر کرد و افزود: با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به خوبی برگزار می شود.
استاندار تهران با اشاره به برگزاری کنکور طبق پروتکل های ابلاغی، تصریح کرد: از آنجا که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم روسای آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران با سرعت عمل تمهیدات لازم را برای شروع سال تحصیلی اتخاذ کنند، چرا که بایستی آمادگی کامل داشته باشیم و در زمان مقرر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی عمل کنیم.
محسنی بندپی سپس گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و فرمانداران، بخشداران و بازرسی استانداری در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
وی در مورد شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی عنوان کرد: دستگاه ها نسبت به معرفی این اموال اقدام کنند تا در تشریفات قانونی اموال به فروش برسد و از منابع حاصل از آن جهت تکمیل طرح های نیمه تمام استان تهران استفاده شود.
استاندار تهران در مورد ضرورت تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد: دستگاه ها توجه جدی به موضوع دولت الکترونیک داشته باشند چراکه در شرایط کرونا بایستی اقدامات طبق تاکید رئیس جمهور به صورت مجازی و الکترونیکی ارائه شود؛ در این زمینه ارائه 95 درصدی خدمات برق منطقه ای تهران بزرگ و شهرستان ها به صورت غیرحضوری جای تقدیر و تشکر دارد.
وی تاکید کرد: اقدام موثر بعدی در حوزه برق، صرفه جویی با افزایش میزان بهره وری و مدیریت بهینه بود که استان تهران در این زمینه رتبه برتر را کسب کرد و امسال با اینکه 200 هزار مشترک جدید در استان تهران داشتیم ولی پیک مصرف کاهش داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکید-استاندار-تهران-بر-شناسایی-اموال-مازاد-دستگاه-های-اجرایی.bos