شماره: 348283 تاریخ : 1397/02/16-04:27:02

فرماندارایذه:

تامین اجتماعی منشا خیر و برکت برای مردم است

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با فرماندار ایذه دیدار و در خصوص مسائل تامین اجتماعی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی، در این دیدارمدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه عملکرد شهرستان ایذه با تاکید براینکه قریب به 30 درصد از مردم این شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که در مقایسه با میانگین استانی کمتر است گفت : باید مقدماتی فراهم شود تا با ایجاد سرمایه گذاری ، تولید و اشتغال بتوان نیروی انسانی شاغل را افزایش داد که در پی آن شاهد افزایش شرکای بیشتری در حوزه بیمه شدگان و کارفرمایان خواهیم بود .

یارعلیزاده به راه اندازی و آغاز به کار دفتر رسمی کارگزاری شماره 209 تامین اجتماعی در این شهرستان اشاره و گفت : با تاسیس این کارگزاری شاهد انجام بهتر امور جاری مخاطبان و شهروندان با سرعت بیشتر هستیم.
فرماندارایذه نیز دراین دیدار با اعلام رضایت از نحوه ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تصریح کرد : قطعاً تحقق امنیت اقتصادی و اجتماعی و به حداقل رساندن دغدغه های امروز و فردای آحاد جامعه از مهمترین رویکردهای مورد توجه در دولت تدبیر و امید بوده  و هست و بخشی از تحقق این امر در حمایت از سازمان تامین اجتماعی تبلور می یابد.
  مصطفی سمالی با تقدیر از عملکرد مثبت مجموعه مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی شعبه ایذه گفت: امانتداری پاکدستی و حسن توجه و اهتمام به ارباب رجوع این عزیزان زبانزد است .
فرماندار ایذه همچنین تصریح کرد : در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد چرا که تامین اجتماعی را منشاء خیر و برکت برای مردم می دانیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تامین-اجتماعی-منشا-خیر-و-برکت-برای-مردم-است.bos