شماره: 348360 تاریخ : 1397/02/17-05:36:55

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بخشودگی جرایم بیمه ای را اجرایی کرد

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه بازدید از شرکت و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای کمک به تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را به مدت دو ماه در دستور کار دارد، افزود: کارفرمایانی که نیروهای تحصیل کرده جوان را به کار بگیرند، از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف خواهند بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یونس خسروانی، با اشاره به اینکه شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان از جمله شرکت های نمونه ای است که از ابتدای تأسیس تاکنون هیچگونه دیرکرد بیمه ای و پرداخت جریمه نداشته است و همیشه به موقع سهم بیمه کارکنان خود را به سازمان پرداخت نموده است، افزود: هر نوع کمک و حمایتی که لازم و در حدود اختیارات قانونی ما باشد از کارفرمایان و کارگران زحمتکش خواهیم کرد تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد در استان و کشور باشیم.

محبوبی، مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان نیز ضمن معرفی شرکت و مجموعه آزمایشگاهی، گفت: ما به عنوان تنها دارنده گواهینامه سورویانس از سازمان ملی استاندارد ایران در استان بوشهر بر خود می بالیم که از اعتماد همه جانبه سازمان ملی استاندارد ایران را جلب کرده ایم و این یک امتیاز مثبت برای دستیابی به اهداف دراز مدت در آینده خواهد بود.
وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط مجموعه شاخه زیتون لیان در زمینه گسترش خدمات بازرسی و آزمایشگاهی و افزایش تعداد شعب به ویژه در بنادر ایران صورت گرفته تا به لحاظ بعد دسترسی مشتریان به خدمات اینگونه مشکلات مرتفع شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن بازدید از واحدهای مختلف این کارگاه موفق، با اهدای شاخه های گل و هدایایی از کارگران پرتلاش آن تقدیر کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تامین-اجتماعی-در-راستای-حمایت-از-تولید-ملی-و-کالای-ایرانی-بخشودگی-جرایم-بیمه-ای-را-اجرایی-کرد.bos