شماره: 433953 تاریخ : 1397/09/30-04:16:42

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس:

بین عملکرد و اهداف برخی مسوولین بسیار فاصله است

دکتر احمد علی کیخا گفت: در شرایط کنونی برای رفع معضلات حوزه کشاورزی و آب ، اغلب مسوولین مایل نیستند مواضع خود را به جالش بکشند و بین عملکرد و اهداف سازمانی آنها بسیار فاصله است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شورای عالی تجار؛ نماینده مردم شریف زابل ، زهک ، نیمروز ، هیرمند و هامون در مجلس با اعلام مطلب فوق افزود : بدیهی است که در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی ، باید متحمل هزینه های مادی و معنوی شد اما متاسفانه کمتر مسوولی حاضر است تا در حوزه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی با مشکلات روبرو شده و برای رفع آن اهتمام ورزد.

کیخا اظهار داشت : برخی از دستگاه های اجرایی از انجام ماموریت های خود سرباز میزنند . این در حالی است که برای عبور از بحران و ثبات اقتصادی تفکر بسیجی لازم است و با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی می توان به توسعه پایدار اقتصادی رسید.

 رییس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد : حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: مجلس در رأس همه امور است و و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. بر این اساس وظیفه خطیر اینجانب و دیگر اعضا کمیسیون است که ضمن بررسی و تحلیل عملکرد برخی مسوولین برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و آسایش و انسجام دولت و ملت کوشش کنیم. این در حالیست که برخی از مدیران و مسوولین به وظایف خود عمل نمی کنند . به طور مثال یکی از وظایف مندرج در اساسنامه اتاق بازرگانی ایران پیدا کردن بازار مصرف و تشویق و حمایت تولید کنندگان به صادرات است . س.ال اینجاست که آیا ایشان به وظیفه خود عمل کرده اند ؟ اگر پاسخ مثبت است ، به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در پاسخ به موضوع استیضاح حجتی وزیر کشاورزی گفت : دلیل امضاء من برای استیضاح ایشان ، حمایت بی دلیل وی از افزایش قیمت گندم است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بین-عملکرد-و-اهداف-برخی-مسوولین-بسیار-فاصله-است.bos