شماره: 388788 تاریخ : 1397/07/19-10:11:13

بیمه من 24، فروش بیمه نامه‌های تجهیزات الکترونیک

فروش بیمه‌های تجهیزات الکترونیک با استارت‌آپ بیمه من 24 در فضای مجازی بصورت آنلاین معرفی شد.

بانک و صنعت، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2018) آیدین ظهیر مالکی مدیر شرکت پارس رسانه هوشمند، همکار تجاری بیمه سامان در ایجاد زیر ساخت‌های دیجیتال بیمه‌های میکرو اینشورنس با خبرنگار بانک و صنعت گفتگو کرد. مشروح این گزارش را در زیر می‌خوانید:

از 2 سال گذشته این استارت آپ با کمک همراه اول ایجاد شد و هم اکنون این بیمه نامه در بیمه سامان تحت عنوان «بیمه کالای دیجیتال سامان» عرضه می‌شود. فاز اول این طرح بر روی فروش بیمه های تجهیزات الکترونیک در فضای مجازی بصورت آنلاین صورت گرفت.

با علم به اینکه نیاز است شرکت بیمه در کنار یک شرکت آی‌تی این بیمه‌نامه را عرضه کند و با توجه به ارزیابی قبل از صدور بیمه‌نامه توسط نیروی متخصص؛ همکاری فیمابین صورت گرفته است.

این بیمه نامه برای دستگاه های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند، رایانه رومیزی و تجهیزات الکترونیک فروخته میشود.

پوشش‌های این بیمه نامه شامل سرقت، شکستگی، آتش سوزی، نفوذ مایعات، نوسان برق و بلایای طبیعی می‌باشد.

بیمه سامان امکان خرید نقد و اقساط آنلاین این محصول بیمه‌ای را برای تمامی کاربران موبایل، تبلت و لپ‌تاب فراهم کرده است.

این بیمه‌نامه مختص دستگاه‌های نو نیست و در صورت تأیید سلامت دستگاه توسط کارشناسان فنی شرکت پارس رسانه، دستگاه‌های دست دوم نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

این بیمه نامه به صورت سراسری حتی در سفرهای خارج از کشور قابلیت استفاده دارد. بیمه‌گذار با خیال راحت می‌تواند از دستگاه خود در سفرهای خارجی استفاده نماید. در صورت بروز حادثه پس از بازگشت به کشور با مراجعه حضوری به « مرکز تخصصی شرکت پارس رسانه » و همچنین با مراجعه به سایت http://mybimeh24.com  در منوی «خدمات بیمه‌ای» و «ثبت خسارت دستگاه» اقدام فرمائید.

فروش کلیه بیمه نامه‌ها به صورت آنلاین و تمام فرآیندهای آن بصورت آنلاین انجام می‌شود. برای خرید آنلاین این بیمه‌نامه، بیمه گذار باید مشخصات فردی و مشخصات دستگاه خود را تکمیل کرده و سپس تصاویر دستگاه خود را در سامانه بارگذاری نماید. بعد از تأیید دستگاه توسط کارشناسان، بیمه نامه صادر و قابل استفاده است. بعد از صدور بیمه نامه، بیمه گذار می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه من 24 بیمه نامه خود را مشاهده و چاپ نماید.

بخش بیمه کالای دیجیتال سامان در هر زمان از شبانه روز آماده دریافت درخواست های کاربران است و هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه درخواست برای استفاده از سیستم خرید بیمه وجود ندارد. در حال حاضر زمان پاسخ دهی به درخواست‌ها همه روزه از ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر می‌باشد.

 

بیمه من 24

 

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-من-24-فروش-بیمه-نامه‌های-تجهیزات-الکترونیک.bos