شماره: 6605 تاریخ : 1391/07/22-09:12:36

بیمه مسافرتی سامان همگام با صنعت گردشگری

گردشگری از دیرباز به عنوان یکی از فعالیت های لذت بخش و مفرح در زندگی مردم مطرح بوده و همگام با پیشرفت علم و فناوری به عنوان یک صنعت درجوامع امروزی مطرح است.



 
. این پیشرفت از سوی دیگر باعث گردیده است تا سفر های امروزی در کنار  جذابیت ها  و امکاناتی که برای گردشگران ایجاد می کنند، در بسیاری از مواقع با رخداد های غیر معمول و پیش بینی نشده ای مواجه گردند. 
سیاوش بنداریان زاده معاون اداره طراحی و توسعه محصول شرکت بیمه سامان با بیان این مطلب افزود : در چنین شرایطی نقش بیمه در کنار صنعت گردشگری و لزوم تعامل و همفکری متقابل در جهت ارایه خدمات بهینه و افزایش ابعاد مثبت سفر بیش از پیش نمود پیدا می کند. در راستای ارایه خدمات نوین و تامین امنیت و آرامش خاطر گردشگران، شرکت بیمه سامان اقدام به طراحی و ارایه بیمه نامه های مسافرتی سامان مطابق با نیاز صنعت گردشگری و مسافران نموده است.
وی با اشاره به وقوع برخی چالش ها  در طی سفر اظهار کرد :اولین وظیفه ما نه به عنوان یک شرکت بیمه و بلکه به عنوان یک ایرانی، این است که در کلیه نقاط جهان و به هنگام بروز هر گونه رخداد برای سایر هموطنان خود، مساعدت لازم را جهت آنان ارائه نمائیم. این امر در مورد شرکت های بیمه گر و شرکت هایی که به عنوان کمک رسان فعالیت می نمایند اولویت بیشتری دارد، چرا که این کار را در قبال دریافت وجه و حق بیمه از مشتریان خود می پذیرند. 
وی افزود: امروزه صدور بیمه نامه مسافرتی به همراه بسته های گردشگری که از جانب تور گردانان ارائه می شود، امری بسیار معمول و رایج است. حال اینکه چگونگی ارائه خدمات و همچنین تنوع خدمات ارائه شده در محل مسافرت بیمه شده، بسیار حائز اهمیت می باشد. ارائه پوشش های کاربردی و مورد استفاده گردشگران در خارج از کشور و بهره مندی بیمه شدگان به هنگام نیاز و در کوتاه ترین زمان، از جمله مزایای بیمه نامه مسافرتی بیمه سامان در مقایسه با سایر ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-مسافرتی-سامان-همگام-با-صنعت-گردشگری.bos