شماره: 338478 تاریخ : 1397/02/11-11:13:52

در ادامه روند افتتاح شعب؛

بیمه سرمد در قزوین هم شعبه زد

در ادامه روند افتتاح شعب بیمه سرمد در استان های مختلف، شعبه قزوین این بیمه نیز روز گذشته مورخ 97/2/10 با حضور آقایان مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره و سرپرست این شرکت، غلامی مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین و پدیدار سرپرست شعبه قزوین بیمه سرمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، مجتبی کاتب نائب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر و قدردانی از همکاری مدیریت شعب بانک صادرات استان و زحمات جناب آقای پدیدار سرپرست شعبه قزوین بیمه سرمد، اظهار داشت: بیمه سرمد در سال گذشته توانست برای چهارمین سال پیاپی رتبه یک توانگری مالی را با تایید بیمه مرکزی کسب کند که این رتبه با ضریب بالای 165 درصد و بدون افزایش سرمایه اتفاق افتاده است که در نوع خود در صنعت بیمه بی نظیر است.

 
کاتب ضمن اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته سودده ترین شرکت در بین شرکت های زیرمجموعه بانک صادرات بوده است، گفت: علاوه بر این افتخار، بیمه سرمد توانسته است در بین شرکت های هم طراز خود نیز عنوان سودده ترین شرکت را از آن خود نماید.
وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از بانک صادرات به عنوان سهامدار اصلی این شرکت، گفت: درست است که بیمه سرمد، بیمه ای نوپا و جوان است، اما دارای پشتوانه ای قوی به نام بانک صادرات با دانشی عظیم بوده که همین عامل باعث شده تا بتوانیم اعتماد بیمه گذاران را علی رغم جوان بودن، جلب نماییم.
غلامی مدیر شعب بانک صادرات قزوین نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی و صنعت در استان قزوین، مجموعه بانک صادرات بسیار خوشنود است که از این پس محصولات بیمه سرمد به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه این بانک، به سهولت در اختیار مردم خوب استان قزوین قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: بیمه سرمد یکی از شرکت های خوب و خوشنام در صنعت بیمه کشور است که توانسته با عملکرد و کارنامه مناسب، جایگاه مطلوبی را در این صنعت برای خود به دست آورد و این موجب افتخار است که ما بتوانیم از این بیمه برای پیشبرد اهداف اقتصادی استان استفاده کنیم.
غلامی ضمن اشاره به این که بانک صادرات در حال راه اندازی سوپرمارکت مالی می باشد، گفت: یکی از محصولات ویژه این سوپرمارکت، محصولات بیمه ای بیمه سرمد است که امیدواریم با توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه بتوانیم در این مسیر گام های مثبتی را برداریم.
در پایان این مراسم، پدیدار سرپرست شعبه قزوین بیمه سرمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نکوداشت تقارن این ایام مبارک با افتتاح این شعبه گفت: شرکت بیمه سرمد به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت بیمه با بهره گیری از تجارب مدیران و کارشناسان متخصص، آمادگی لازم برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم خوب قزوین را دارد.
وی به هموطنان استان قزوین و مجموعه بانک صادرات در این استان اطمینان خاطر داد: شعبه قزوین بیمه سرمد در راستای ارائه مطلوب خدمات بیمه ای و جلب رضایت بیمه گذاران در این استان، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
در پایان این مراسم، حکم مدیریت شعبه توسط رییس هیات مدیره و مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین به رحمان پدیدار تقدیم شد.
بر اساس این گزارش، شعبه بیمه سرمد در استان قزوین به نشانی قزوین، تقاطع چهارراه نظام وفا و سعدی جنوبی و شماره تماس 33224001-028 به مدیریت جناب آقای رحمان پدیدار آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم خواهد بود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-سرمد-در-قزوین-هم-شعبه-زد.bos