شماره: 311516 تاریخ : 1396/09/27-05:52:28

تأکید معاون وزیر برای ارائه بهترین خدمات بیمه درمان به کارکنان شبکه پستی:

بیمه سامان برنده مناقصه بیمه مکمل درمان کارکنان پست

شرکت سامان برنده مناقصه بیمه مکمل کارکنان شرکت ملی پست شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری مهندس نعمتی رئیس در دیدار با ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان الزامات و خدمات بیمه تکمیلی مورد درخواست کارکنان شبکه پستی را یادآور شد.

وی در این نشست بر ارائه خدمات یکسان به همه مجموعه و توجه ویژه به قشر سخت کوش حوزه اجراء تأکید نمود.

معاون وزیر همچنین خواستار ارائه خدمات به روز و پرداخت به موقع خسارات شد و افزود: یکی از مهم ترین درخواست های کارکنان پرداخت به موقع هزینه های بیمه درمان که از سوی کارکنان ارسال می شود و اطلاع رسانی از نحوه محاسبه آن است که این امر مورد تأکید اینجانب نیز می باشد.

مدیرعامل سپس به ایجاد امکانات آنلاین و دسترسی کارکنان به این نوع خدمات اشاره کرد و گفت: دسترسی به خدمات آنلاین با توجه به نیاز کارکنان بسیار مهم است و لازم است شرکت بیمه گذار نسبت به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

صدور معرفی نامه آنلاین و سهولت در دریافت این نوع از خدمات و ضرورت ارائه سازوکار مناسب برای مراجعه همکاران به تمام مراکز درمانی کشور یکی دیگر از موضوعاتی بود که مهندس نعمتی بر آن تأکید داشت.

ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان نیز با ارائه گزارشی از سابقه و فعالیت های بیمه سامان، بر ارائه خدمات مطلوب به کارکنان شرکت ملی پست تأکید کرد.

وی همچنین ارائه خدمات آنلاین به مشتری را از جمله وظایف مهم این شرکت دانست و  برای پرداخت به موقع هزینه های درمان نیز قول مساعد داد.

لازم به ذکر است به زودی شرایط و خدمات بیمه تکمیلی درمان به اطلاع همکاران خواهد رسید.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-سامان-برنده-مناقصه-بیمه-مکمل-درمان-کارکنان-پست.bos