شماره: 515461 تاریخ : 1399/04/15-05:33:25

بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد

روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی، امروز 15 تیر ماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.
در این همایش که با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-دی-برنده-جایزه-مسیولیت-اجتماعی-در-بحران-کرونا-شد.bos