شماره: 314349 تاریخ : 1396/11/02-12:05:16

معاون وزیر ارشاد اسلامی اعلام کرد:

بیمه تکمیلی، عمر و بازنشستگی خبرنگاران تسهیل می شود

معاون مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، وضعیت رسانه‌ها، خبرنگاران و حل مشکل بیمه ای آنها به ویژه بیمه تکمیلی،عمر و بازنسشگی را مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت: اصلاح روند بیمه‌ای فعلی و تسهیل در امور مرتبط با بیمه اصحاب رسانه را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد سلطانی فر در نشست هم اندیشی با مدیرعامل بیمه ایران که به میزبانی بیمه برگزار شد، اظهار داشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی بر حمایت از اصحاب فرهنگ و رسانه تاکید کرده اند.

وی با اشاره به سیاست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین بیمه اهالی فرهنگ و هنر ابراز امیدواری کرد که مشوق‌های بیمه ایران و مزیت‌های رقابتی آن، راهگشای مشکلات فعلی و مبنای حل معضلات مرتبط با بیمه خبرنگاران شود.
در ادامه نشست، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران نیز با استقبال از همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: تلاش حداکثری ما، کمک به اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه است زیرا از سختی‌های کار و فعالیت این قشر و فضای رسانه‌ای کشور مطلع هستیم.
وی با بیان اینکه تفاهم دو جانبه باید پایدار و با حفظ اصول اقتصادی و حرفه ای باشد، افزود: علاوه بر بیمه درمانی و تکمیلی، در بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و بیمه مسئولیت نیز پیشنهادهایی وجود دارد که در صورت تفاهم نهایی، برای اصحاب رسانه بسیار مفید خواهد بود.
در پایان این نشست که با حضور چند تن از معاونان و مشاوران مدیرعامل بیمه ایران و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهای آتی، نشست تخصصی میان کارشناسان معاونت مطبوعاتی و بیمه ایران برگزار و جدول های پیشنهادی همکاری تهیه، تنظیم و اجرایی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-تکمیلی-عمر-و-بازنشستگی-خبرنگاران-تسهیل-می-شود.bos