در آذر سال 97؛
بیش از 28 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی برقرار شد
سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعان حضوری مستقر در ستاد مرکزی کانالهای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی(CRM) سازمان تأمین اجتماعی است که پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده از سوی بیمه شدگان، مستمری بگیران, کارفرمایان هستند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، درآذر سال جاری 28 هزار و 544 تماس از تمامی درگاههای ارتباطی مذکور با این سازمان برقرار شده است.
33.97 درصد تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه بیمه ای بوده و 22.48 درصد به حوزه خدمات غیرحضوری اختصاص داشته است. همچنین 17.94 درصد تماس ها با این مرکز در بخش سئوالات و خدمات مرتبط با اداره کار و 10.3 درصد متعلق به امور مالی بوده است.
در آذر سال جاری، این مرکز 26 هزار و 130مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماسها از تهران و در حوزههای خدمات غیرحضوری و اداره کار بوده است.
گفتنی است، پیامهای صوتی ثبت شده در همین مدت 444 مورد بوده که اکثریت پیامها در حوزه بیمهای و اقتصادی مالی و در زمینه خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است.
495 مورد پیامک به سامانه 10001420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمهای و به تعداد 433 مورد بوده است.
در همین مدت 7 هزار و 443 مورد ثبت نام در پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی crm.tamin. ir انجام شده که 5 هزار و 136 مورد در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان از استان های آذربایجان شرقی و فارس بوده است.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی، یک هزار و 475نفر از مراجعین حضوری در آذر سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد 964 نفر و در حوزه بیمهای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمریها است.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیش-از-28-هزار-تماس-با-مرکز-ارتباطات-مردمی-سازمان-تامین-اجتماعی-برقرار-شد.bos