شماره: 313759 تاریخ : 1396/10/24-09:37:37

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان زنجان برگزار شد

در این جلسه که به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور معاونین و مدیران بانک قوامین برگزار شده بود ، مدیر کل شعب استان زنجان و مدیران اعتباری ، بازرسی و مالی نیز حاضر بوده و از عملکرد استان دفاع کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، بنابر این گزارش در ابتدای جلسه ، امینی مدیرکل شعب استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت استان زنجان از بعد نیروی انسانی ، اقتصادی ، کشاورزی و گردشگری اقدامات استان را در استفاده بهینه از بسترهای موجود در استان اعلام کردند.

 وی با اشاره به جایگاه بانک قوامین در بین سایر بانکها از لحاظ حجم منابع و سایر آیتم های موثر میزان رشد استان را در زمینه های مختلف مناسب و روند حرکتی استان را روندی صعودی دانستند.
امینی در این گزارش وضعیت استان را در بخشهای مختلف از جمله بازاریابی ، جذب منابع ، ارائه خدمات تسهیلاتی ، خودپردازها ، دستگاههای کارتخوان ، اینترنت بانک ، موبایل بانک و ... در قالب پاورپوینت ارائه و از برخی عوامل به عنوان مشکلات و موانع موجود در استان نام بردند.
این گزارش حاکی است بعد از گزارش مدیرکل شعب استان زنجان ، سرپرست تیم نظارتی اعزامی به استان گزارشی از نظارت انجام شده را ارائه کردند. چراغی با برشمردن نقاط قوت استان به برخی موارد مهم و تأثیر گذار در روند کاری استان اشاره و در مجموع عملکرد استان را موفق ارزیابی کردند.
سپس رئیس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارش مجمع نظارتی استان را در قالب پاورپوینت ارائه و در خصوص بندهای مختلف بحث و تبادل نظر شد.
این گزارش می افزاید در ادامه گزارش مجمع توسط معاونت نظارتی اعلام و عملکرد استان به صورت آیتم به آیتم مورد مقایسه و بررسی قرار گرفت و جایگاه استان در کلیه محورها ارزیابی شد.
بنابر این گزارش در پایان ، دکتر تقی نتاج با تشکر از مدیر کل زنجان و همکاران این استان از امتیاز اخذ شده توسط استان اظهار رضایت کردند . ایشان استان زنجان را استانی با ظرفیت بالا دانستند و گفتند امیدوارم حوزه هایی که در استان زنجان وجود دارد و دست نخورده باقی مانده است محلی برای حضور ما در جهت کمک به رشد وضعیت اقتصادی کشور باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیستمین-مجمع-استانی-بانک-قوامین-با-موضوع-عملکرد-استان-زنجان-برگزار-شد.bos