شماره: 312312 تاریخ : 1396/10/06-12:41:01

بکارگیری تکنولوژی های نوین برافزایش ایمنی تاثیرگذار است

مهندس برنگی در جلسه هماهنگی و اجرای صعود از شبکه با استفاده از تجهیزات هارنس و ارت شبکه از زمین که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: اهمیت دادن به بحث ایمنی در محیط کار و همچنین آموزش های لازم به همه کارگران و کارفرمایان ایمنی ضروری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، وی افزود: آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی راهکار مقابله با حوادث مختلف و عامل مهمی در پیشگیری و کاهش آن است.

مهندس برنگی تصریح کرد: اهمیت دادن به منابع انسانی اساس و محور کار مدیران ارشد سازمان هاست که نیازمند برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی است ،زیرا بدون برنامه نمی توان از نیروی انسانی در راستای تحقق اهداف کوتاه و بلند مدت سازمان بهره برد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه با بیان اینکه حادثه احتمالی است و باید این ریسک را درمحیط کار شناسایی کنیم ، اظهار داشت :باید احتمال وقوع حادثه را به صفر برسانیم.

مهندس منصوری، ایمنی را فرهنگ تلقی کرد که نیاز به برنامه ریزی برای نهادینه کردن آن است و بزرگترین عامل حادثه را عدم آگاهی در زمینه خطر معرفی کرد.

وی افزود: برای کاهش خطرات تدابیر لازم در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی پیش بینی شده که بخشی از آن برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی است.

مهندس منصوری با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان پایلوت استفاده از هارنس در کشور انتخاب شده است، افزود: تکنولوژی هارنس به جای کمربندهای فعلی در استان مرکزی و اکثر شهرستانهای استان استفاده می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بکارگیری-تکنولوژی-های-نوین-برافزایش-ایمنی-تاثیرگذار-است.bos