شماره: 20987 تاریخ : 1393/01/18-10:40:42

دکتر صادق

بیمه دانا هزار میلیاردی شد

مدیرعامل بیمه دانا از تولید 1068 میلیارد تومان حق بیمه در این شرکت در سال 92 خبر داد که بیش از تمام پیش بینی ها بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا دکتر بیژن صادق در اولین جلسه شرکت با تبریک سال جدید به مدیران و کارکنان، به آمارهای منتشر شده اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم که بیش از انتظار ما بود.

وی با تشکر و قدردانی از مدیران و پرسنل شرکت افزود: در سال قبل حدود 1068میلیارد تومان پرتفو ساماندهی شد و نسبت خسارت نیز به 58 درصد رسید که آمار امیدوار کننده ای محسوب می شود،با این حال در سال جاری معیار تولید حق بیمه کیفیت پرتفو  و سود آوری است.

دکتر صادق با اشاره به راه اندازی نرم افزار جدید و تلاش های صورت گرفته در سال گذشته برای اصلاح پاره ای ازمشکلات گفت: شرکت بیمه دانا در حوزه بیمه های الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات به شرکتی پیشرو در صنعت بیمه تبدیل خواهد شد .

مدیرعامل بیمه دانا،با اشاره به تعامل صورت گرفته با چند بانک ابراز امیدواری کردبا هماهنگ شدن مدیریت های فنی و مالی، صدور بیمه نامه ها بر اساس نرم افزار جدید انجام پذیرد و تجمیع حسابهای بانکی به نتیجه برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بيمه-دانا-در-سال-گذشته-هزار-ميلياردي-شد.bos