شماره: 489909 تاریخ : 1398/06/02-03:09:46

بهره برداری از 21 طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از 21 طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع افزون بر 585 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرهاد دلق پوش پس از افتتاح واحد تولیدی پوشاک در مجتمع کارگاهی سفیدرود رشت، تصریح کرد: واحدی که امروز با آغاز هفته دولت افتتاح شد 200 نفر اشتغالزایی نموده است این واحد تولیدی انواع پوشاک نظامی، امدادی و کاور بهداشتی و چادر کمپینگ و انواع خوراک آماده دام و طیور را از نخستین طرح های صنعتی استان برای بهره برداری همزمان با نخستین روز از هفته دولت می باشد.

وی ادامه داد: مابقی طرح های هفته دولت در بخش صنعت، در صنایع مختلف تولیدی از جمله سیم و مفتول سیمی ، پایدار کننده های پلیمری، انواع خوراک دام و طیور، پالت های چوبی ، سبد میوه ، ماشین آلات صنایع غذایی، انواع پوشاک، فراوری چای، تولید فرش و محصولات، آسفالت بوده و با بهره برداری از آنها، که در مجموع برای 624 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

دلق پوش خاطرنشان کرد: با رشد سرمایه گذاری و صنعتی در استان می توانیم با تکیه بر توان داخلی و دانش تولید کنندگان و فراهم کردن اشتغال جوانان ، فارغ التحصیلان از تحریم های خصمانه دشمنان گذر کنیم.

در حال حاضر دو هزار 948 واحد صنعتی و 36 شهرک صنعتی در گیلان فعال است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بهره-برداری-از-21-طرح-صنعتی-همزمان-با-هفته-دولت-در-گیلان.bos