شماره: 448722 تاریخ : 1397/11/23-04:17:38

نقوی حسینی:

بستر اشتغال فارغ التحصیلان روی هوا ایجاد نمی شود

عضوفراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه بوروکراسی اخذ وام کمر تولید کننده را می شکند،گفت:فرصت های اشتغال برای فارغ التحصیلان نیازمند اختصاص تسهیلات و تسهیل در صدور مجوز کسب و کار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسین نقوی حسینی درباره وضعیت ایجاد بسترهای اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی،گفت: بودجه و بسترسازی برای ورود فارغ التحصیلان دانشگاهی به حوزه اشتغال نیازمند ترسیم برنامه ریزی  چند مرحله ای است تا بتوان  فارغ التحصیلان دانشگاهی را پس از فارغ التحصیلی وارد چرخه بازار کار کرد.

بسترسازی فرصت های اشتغال بدون ارائه تسهیلات بانکی در حوزه اشتغال میسر نیست

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوزهای مرتبط با رشته های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاهی صادر شود تا کارآفرینی در میان فارغ التحصیلان  بسترسازی شود تصریح کرد: بسترسازی فرصت های اشتغال بدون  ارائه تسهیلات بانکی در  حوزه اشتغال میسر نیست.

 لزوم تخصیص تعرفه دولتی  برای فارغ التحصیلان دانشگاهی

 وی ادامه داد: خدمات دولتی  می بایست با تعرفه دولتی  برای  فارغ التحصیلان دانشگاهی در نظر گرفته شود تا بتوان چرخه  تولید را با محور های استانداد به چرخش درآورد اما متاسفانه برای  اخذ وام  کمر  تولید کنند در بوروکراسی اداری می شکند و مشخص است که  با این اوصاف  تولید کننده وسط  راه مسیر اخذ وام را رها می کند.

بستر اشتغال فارغ التحصیلان روی هوا  ایجاد نمی شود

عضو فراکسیون تولیدو اشتعال مجلس با بیان اینکه بستر های اشتغال فارغ التحصیلان روی هوا  ایجاد نمی شود یادآور شد: برخی از  تولید کنندگان دارای  مجوز برای اخد وام برای توسعه تولید، 9ماه در رفت وآمد هستند  بنابراین مشخص است که تولید کننده،  قید وام را با این شرایط می زند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بستر-اشتغال-فارغ-التحصیلان-روی-هوا-ایجاد-نمی-شود.bos