شماره: 312205 تاریخ : 1396/10/05-03:30:22

برگزاری هشتمین دوره جایزه تعالی با عنوان سازمان سرآمد، زمینه ساز تحول اقتصادی

هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار "سازمان سرآمد، زمینه ساز تحول اقتصادی" اسفند ماه سال 1396 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رییس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی پتروشیمی با تاکید بر اهمیت جایزه تعالی در مسیر پیشرفت صنعت پتروشیمی اظهار کرد: مدل جایزه تعالی صنعت پتروشیمی یک مدل معتبر جهانی برای بررسی و ارزیابی وضعیت مدیریتی و عملکرد شرکت ها به شمار می رود که تاکنون 7 دوره آن در کشور با مشارکت گسترده شرکت های پتروشیمی برگزار شده است.

علی محمد بساق زاده افزود: مجتمع ها و طرح های پتروشیمی در جایزه سرآمدی و تعالی امسال همانند سال های قبل نقشی پررنگ و تعیین کننده خواهند داشت و امید است که این جایزه موجب تحرک و پویایی بیشتری در سطح مجموعه شرکت های پتروشیمی شود.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: حضور موفق شرکت های پتروشیمی درعرصه های مختلف سبب شده تا فعالان دراین صنعت پیشرو با شتاب گام به سوی تعالی و پیشرفت بردارند و با هدف حضور قدرتمند درعرصه های مختلف کمیت و کیفیت فعالیت های خود را با برنامه ریزی های جامع و دقیق افزایش دهند.
بساق زاده اظهار کرد: پس از تعیین برگزیدگان صنعت پتروشیمی، این شرکت ها در مدل تعالی وزارت نفت ارزیابی خواهند شد و برگزیدگان آن در سازمان استاندارد تحت ارزیابی کشوری قرار خواهند گرفت. سال گذشته در ارزیابی وزارت نفت شرکت های پتروشیمی توانستند رتبه های بالایی کسب کنند و نتایج این جایزه در هفته اول اسفند مشخص خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-هشتمین-دوره-جایزه-تعالی-با-عنوان-سازمان-سرامد-زمینه-ساز-تحول-اقتصادی.bos