شماره: 512666 تاریخ : 1399/02/22-05:39:04

برگزاری مراسم معارفه مدیر شعب استان گلستان

مراسم معارفه مدیرشعب استان گلستان باحضور حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، یوسف نجدی مدیر اموراستان ها و جعفر محمدی رئیس اداره کل حراست بانک مهر ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم از زحمات رحمن تقوی تقدیر و با حکم دکتر اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران، سید مصطفی صالحی به سمت مدیر شعب استان گلستان منصوب شد.

حسن تلیکانی ضمن تقدیر از زحمات 5ساله رحمن تقوی، کارنامه استان گلستان در جذب منابع قرض الحسنه و دیگر شاخصهای بانکی را مناسب دانست و بر تلاش کارکنان برای تحقق چشم انداز ترسیم شده بر بستر خدمات نوین و الکترونیک به منظور ارائه خدمات سریع و بدون معطلی به مشتریان تاکید کرد.

وی افزود: رسالت بانک کمک ودست گیری از نیازمندان است و بانک باید در مسیری پیش برود که هیچگاه متقاضیان وام قرض الحسنه ناامید از دریافت تسهیلات از بانک مهر ایران نباشند.

تلیکانی تصریح کرد: بانک مهر ایران، بانک خیرین است و در این نهاد با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بدنبال شکوفایی جهاد خدمت به مردم هستیم.

وی سامانه های راه اندازی شده در بانک مانند میعاد، غدیر و افتتاح حساب آنلاین در بستر همراه بانک را حرکتی عظیم بسوی رضایتمندی هر چه بیشتر مردم توصیف کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-مراسم-معارفه-مدیر-شعب-استان-گلستان.bos