شماره: 388502 تاریخ : 1397/07/17-10:27:13

برگزاری دوره «آموزش ملوان کشتی های زیر 500 تن»

صندوق توسعه صنایع دریایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دوره تئوری و عملی به مدت 30 روز در شهرستان جاسک برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بر اساس تفاهم نامه مشترک صندوق توسعه صنایع دریایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به منظور توسعه و ارتقاء مهارت های مورد نیاز صنایع دریایی دوره تئوری و عملی این دوره ها در بخش های مختلف از هفته گذشته در حال برگزاری است.

رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی طی مصاحبه ای با اشاره به نیاز آموزش شاغلین و علاقه مندان دوره های دریایی در جهت پیشبرد صنایع دریایی کشور اظهار داشت: با توجه به رسالت صندوق توسعه صنایع دریایی در حمایت از این صنایع و هرآنچه که متضمن رشد کیفی و کمی آن می شود، در اواخر سال گذشته نسبت به انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت آموزش هدفمند و مرتبط با صنایع دریایی اقدام شد.
وی تاکید کرد: آموزش مهارت های مرتبط با صنایع دریایی علاوه بر ارتقای سطح علمی شاغلین در این صنایع که باعث کارآمدی بهتر و مفیدتر آنها خواهد شد، باعث روی آوردن جوانان بومی علاقه مند به این صنایع و اشتغالزایی آنها در صنایع دریایی کشور خواهد شد.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی تاکید کرد: هم افزایی میان صندوق توسعه صنایع دریایی و سازمان آموزش فنی حرفه ای می تواند نتایج پرباری برای پیشرفت صنایع دریایی کشور داشته باشد و امیدواریم در سایه این تلاش ها، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنایع در میهن اسلامی باشیم.
لازم به ذکر است در همین راستا دوره «تعمیرکار موتورهای دیزلی دریایی» در استان بوشهر و دوره سی روزه تئوری و عملی«راه اندازی موتورهای الکتریکی AC با کنتاکتورها» در بندر انزلی برگزار شده است و در حال حاضر نیز دوره سی روزه تئوری و عملی «آموزش ملوان کشتی های زیر 500 تن» در شهرستان جاسک استان هرمزگان در حال برگزاری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-دوره-اموزش-ملوان-کشتی-های-زیر-500-تن.bos