شماره: 521762 تاریخ : 1399/08/01-12:02:19

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم

عملکرد مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم با حضور معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این بانک بررسی شد.

به گزارش بانک و صنعت، ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان قم در ساختمان ستادی میرداماد بانک اظهار داشت: این استان با چهار شعبه به لحاظ تعداد شعب در مقایسه با استان های دیگر در مقیاس کوچک تری قرار دارد، با این حال با توجه به مزیت های صنعتی و تولیدی استان، از ظرفیت های بالایی برای بانکداری توسعه ای برخوردار است.

شیخ زاده در تشریح عملکرد استان طی سال جاری گفت: تسهیلات پرداختی استان در شش ماهه ابتدایی سال جاری 1050 میلیارد ریال بوده است و تسهیلات پرداختی استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری طی سه سال اخیر 300 میلیارد ریال می باشد.

وی تصریح نمود: برنامه عملیاتی مدونی در اختیار مدیریت استان قرار گرفته است و با اجرایی شدن برنامه، حجم عملیات بانکی در استان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به تحقق 81 درصدی درآمدهای غیر مشاع و 90 درصدی درآمدهای مشاع در استان اشاره نمود و رهنمودهایی به همکاران استان در خصوص صدور ضمانت نامه، تسهیلات خرید دین و اعتبار اسنادی داخلی ارائه داد.

امیر میرشفیعی رییس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون نیز در ادامه این جلسه گفت: رعایت نسبت مصارف به منابع در حد متعارف برای همه استان ها ضروری است، چرا که با رعایت این شاخص در حد استاندارد، امکان مدیریت هدفمند جریان نقدینگی در شبکه شعب و تخصیص بهینه منابع مهیا می گردد.

در این جلسه مجید طهماسبی مدیر شعب استان قم، حجت اله ثابت عمل معاون استان و روسای شعب حاضر در جلسه توضیحاتی در خصوص عملکرد استان طی سال جاری و برنامه های پیش رو ارائه دادند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-جلسه-ارزیابی-عملکرد-مدیریت-شعب-بانک-توسعه-تعاون-استان-قم.bos