شماره: 517827 تاریخ : 1399/05/25-12:49:26

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور:

برگزاری «الکامپ» به پایان سال موکول شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام کرد، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ امسال به ماه های پایانی سال موکول شد.

به گزارش بانک و صنعت، شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه ها در کشور را با تاخیر رو به رو کرد. در حالی که برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک) قرار بود 28 تا 31 شهریور امسال در ابعاد کوچک تر برگزار شود، اما سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد این تاریخ نیز به تعویق افتاده و نمایشگاه پایان امسال برگزار خواهد شد.

امروز -شنبه- ستاد اجرایی الکامپ 26 با بیان این که استقبال شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی برای حضور در نمایشگاه بی سابقه بوده، اما با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه های پایانی سال جاری موکول می شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گرفته شده است.

پیش از این نیز رئیس نظام صنفی رایانه ای کل کشور (نصر) گفته بود: تصمیم برای برگزاری نمایشگاه الکامپ برعهده شرکت نمایشگاه ها و ستاد ملی مقابله با کرونا است و ما تابع تصمیم گیری آن ها هستیم. اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد که نمایشگاه برگزار شود، باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، در چیدمان غرفه ها و فضایی که بین آن ها وجود دارد نیز تصمیمات مناسبی گرفته شود.

وی تشریح کرد: با طراحی غرفه های بزرگ تر و ایجاد فاصله بیشتر، الکامپ امسال را باید در نسخه محدود برگزاری کنیم تا پیوستگی برگزاری این نمایشگاه در 25 سال گذشته از بین نرود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-الکامپ-به-پایان-سال-موکول-شد.bos