شماره: 522699 تاریخ : 1399/09/01-02:24:39

بررسی وضعیت سوخت زمستانی در کمیسیون انرژی مجلس

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست این هفته خود، وضع تأمین سوخت مایع و گاز کشور برای زمستان امسال را بررسی می کنند.

به گزارش بانک و صنعت، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته تشکیل جلسه می دهند که بر اساس دستور کار ارائه شده، کمیسیون انرژی آخرین وضع تأمین سوخت مایع و گاز کشور برای زمستان امسال را بررسی می کند.

این کمیسیون موضوع بررسی آخرین وضع توسعه لایه های نفتی پارس جنوبی را نیز در دستور کار خواهد داشت.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز این هفته گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی درباره طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران را بررسی می کند.

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه، یکم آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به شرایط قرنطینه دو هفته ای مقرر شد نشست های صحن در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، گفت: نیمی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی به صورت حضوری و نیمی دیگر به صورت مجازی در نشست حضور می یابند.

وی با اشاره به حضور محدود مهمانان صحن و کمیسیون ها افزود: زمان نشست های کمیسیون ها در دو هفته پیش رو، صبح های دوشنبه و سه شنبه و با حضور دوسوم اعضای کمیسیون ها در محل های تعیین شده در مجلس خواهد بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نحوه حضور رسانه ها در مجلس در دو هفته آینده تصریح کرد: خبرنگاران به صورت محدود در مجلس حضور خواهند داشت و نشست های صحن را پوشش می دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بررسی-وضعیت-سوخت-زمستانی-در-کمیسیون-انرژی-مجلس.bos