شماره: 464587 تاریخ : 1398/02/24-05:10:11

فردا در بندر امام (ره) صورت می گیرد

بررسی تسریع و تسهیل خروج کالاهای اساسی از بندرامام خمینی(ره) با حضور معاونین چهار وزارتخانه

برای تسریع و تسهیل خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی(ره)، معاونین وزاری راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و گمرک جمهوری اسلامی ایران، فردا چهارشنبه 25 اردیبهشت به خوزستان سفر می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به افزایش بی سابقه تخلیه انواع نهاده های دامی و کشاورزی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، گفت: در جهت هم افزایی دستگاه های اجرایی برای تسهیل و تسریع در خروج کالا از بندر امام خمینی(ره)، معاونین وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و گمرک  از وضعیت تخلیه و انبارش کالاها بازدید می کنند.

وی افزود: هم اندیشی برای اتخاذ روش مؤثر  برای خروج کالا از بندر امام خمینی(ره) از دیگر اهدافی است که معاونین چهار وزارتخانه کشور در دستور کار  دارند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مدیرعامل سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرخدمات بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران از جمله مدیرانی هستند که فردا (چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه ) زنجیره تأمین کالا و توزیع کالاهای اساسی کشور، تمهیدات لازم  برای هم افزایی در تسریع  در خروج کالا و پیشگیری از رسوب کالا را در بندر امام  بررسی می کنند.
تنظیم بازار، پاسخگویی به هنگام  به نیازهای آن  و تقویت  همکاری های چندبخشی  و اتخاذ تمهیدات لازم  در تسهیل و جابجایی  نهاده های دامی و کشاورزی از اهم محورهای نشست مشترک در بندر امام خمینی(ره) است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بررسی-تسریع-و-تسهیل-خروج-کالاهای-اساسی-از-بندرامام-خمینیره-با-حضور-معاونین-چهار-وزارتخانه.bos