شماره: 493240 تاریخ : 1398/08/16-05:43:25

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

برخورد با خودروهای شوتی در دستور کار ناجا است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است. برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستورکار ناجا قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است. با توجه به دستورالعمل‌های صادره از ستاد کل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهادها برای مبارزه جدی تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا نیز در ابتدای این جلسه، گزارشی از اقدامات مقابله ای پلیس امنیت اقتصادی در این حوزه را ارائه داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برخورد-با-خودروهای-شوتی-در-دستور-کار-ناجا-است.bos