شماره: 279353 تاریخ : 1396/02/15-01:01:34

عضو شورای شهر تهران:

برای تکمیل فازهای باقی مانده «شهر آفتاب» کاراساسی انجام نداده ایم

عضو شورای شهر تهران گفت: برای تکمیل فازهای باقی مانده نمایشگاه «شهر آفتاب» کار اساسی انجام نداده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان تذکرات پیش از دستور جلسه دویست و شصت وششم شورا در سال95، بر لزوم توجه به نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد و گفت: پیگیری هر چه بیشتر سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران برای تکمیل فازهای 2 و 33 شهر آفتاب حائز اهمیت است تا نمایشگاه شهر آفتاب خاک نخورد.

اسماعیل دوستی با اشاره به وضعیت فعلی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ما پس از نمایشگاه قبلی برای  نمایشگاه فعلی کار اساسی انجام ندادیم.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در نتیجه با همان سبک سابق و با تمهیدات جزئی نمایشگاه را افتتاح کرده ایم.

این نماینده شورای شهر تهران با بیان این مطلب که باید فازهای بعدی نمایشگاه افتتاح شود، افزود: فاز یک نمایشگاه کتاب برای برگزاری نمایشگاه های بزرگ کفایت نمی کند و نیاز است که افتتاح بقیه بخش ها تسریع شود.

دوستی ادامه داد: ما موافق انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب بوده و هستیم. به هر حال مرکز تهران به دلیل ایجاد ترافیک بسیار بالا جای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نبود، ضمن اینکه مصلی هم در دست ساخت است و نمی توان انتظار داشت که نمایشگاه آن جا برگزار شود.

وی در ادامه گفت: با این حال معتقدیم که باید برای این پروژه مهم اعتبار بیشتری گذاشته شود تا مشکلات عمرانی آن مرتفع شود.

دوستی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هایی مانند گل و گیاه در بوستان گفتگو(محل تخصص نمایشگاه های شهرداری تهران) گفت: اگرچه معتقدیم این نمایشگاه ها آن قدر بزرگ نیستند که ایجاد مشکل کنند، اما باز هم تاکید ما بر این است که همه نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود و باتکمیل فازهای دیگر نمایشگاه شاهد رونق صد در صدی آن باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برای-تکمیل-فازهای-باقی-مانده-شهر-افتاب-کاراساسی-انجام-نداده-ایم.bos