شماره: 312355 تاریخ : 1396/10/06-05:06:08

بخش خصوصی مشتری خدمات شرکت ملی پست شد

شرکت ملی پست، ارائه خدمات به مشتریان چند شرکت خصوصی را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، با امضای قرارداد بین پست، شرکت پانیذ قشم و کانون انجمن های صنفی دفاتر ICT روستایی، طرفین در خصوص اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) در سامانه EBAZAR، عرضه و فروش کالاها و محصولات شرکت پانیذ قشم از طریق دفاتر ICT و اختصاص فضا به منظور نگهداری و ارسال مرسولات طرف قرارداد درادارات کل پست استان به توافق رسیدند.

اداره کل پست زنجان به عنوان مجری این قرارداد، مسئول هماهنگی بین واحدهای اجرائی و شرکت طرف قرارداد می باشد.

در قرار داد دیگری که به امضای شبکه پستی و شرکت آتیه سازان حافظ رسیده، ارائه خدمات و عملیات امور بیمه ای در واحدهای پستی کشور و جمع آوری اسناد و مدارک بیمه شدگان و تحویل به طرف قرارداد برعهده پست قرار گرفت.

در این قرارداد، منطقه پستی شمال شرق تهران موظف به ایجاد هماهنگی بین واحدهای اجرائی و شرکت طرف قرارداد بوده و ضمن ارائه آمار و اطلاعات، با این شرکت نیز تسویه حساب می کند.

براساس یکی دیگر از قراردادهای جدید که بین شرکت ملی پست و تأمین سرمایه تمدن منعقد شده، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات طرف قرارداد با استفاده از سرویس پیشتاز به پست واگذار شد.

مجری این قرارداد منطقه پستی شمال غرب استان تهران بوده و مسئول پیگیری و هماهنگی بین واحدهای اجرائی و تأئید حسن انجام کار این بخش ها نیز می باشد.

همچنین در قراردادی که بین شرکت ملی پست و بیمه سینا منعقد شده، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات این شرکت با استفاده از سرویس پست پیشتاز انجام می شود.  محدوده جغرافیائی این سرویس در سراسر کشور بوده و منطقه پستی شمال شرق تهران مجری این قرارداد و مسئول نظارت بر آن است.

اداره کل پست آذربایجان شرقی در قراردادی که با شرکت نگهداری صنعت آذربایجان به امضاء رسانده، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات این شرکت را با استفاده از سرویس های مورد درخواست مشتری انجام می دهد. همچنین قبول و ارسال مرسولات نمایندگی های طرف قرارداد با استفاده از سرویس امانت کرایه در مقصد برعهده پست گذارده شده است.

پست آذربایجان شرقی به عنوان مجری ضمن تأئید حسن انجام کار در واحدهای اجرائی، موظف به ایجاد هماهنگی بین این واحدها نیز می باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بخش-خصوصی-مشتری-خدمات-شرکت-ملی-پست-شد.bos