شماره: 350024 تاریخ : 1397/03/10-10:02:35

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران:

بخش خصوصی خواستار اجرای قانون فضای کسب و کار است

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ،صنایع و کشاورزی ایران گفت: یکی از خواسته های اصلی بخش خصوصی اجرای قانون مستمر کسب و کار توسط دولت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین پیرموذن روز پنجشنبه در حاشیه اولین گردهمایی فعالان صنعت پخش استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از افتخارات اتاق ایران پیشنهاد اجرای قانون مستمر کسب و کار به دولت در سال 91 با هدف نظام مند شدن تشکل ها بود که متاسفانه تاکنون این قانون اجرا نشده است. 

وی اظهارداشت: براساس این قانون دولت مکلف بود تا در روند ایجاد تشکل ‌های صنوف مختلف نقش مثبت و تاثیرگذاری را در حمایت از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی داشته باشد . 
پیرموذن بااشاره به فعالیت 182 تشکل صنفی ثبت شده در کشور، افزود: از این تعداد 120 تشکل حق رای در پارلمان بخش خصوصی کشور را دارند که یکی از آنها تشکل انجمن ملی پخش ایران است . 
وی بابیان اینکه انجمن پخش ایران از نبود نقدینگی رنج می برد، اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی این انجمن کمبود نقدینگی است که فشار مضاعف بر روی صنعت پخش ایجاد کرده است. 
عضو هیات رئیسه اتاق ایران بیان کرد: در جلسه اخیر که اعضای اتاق ایران با رئیس جمهوری داشتند قرار شد مشکلات این انجمن برطرف شود. 
آیین نامه اجرایی ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 95 به تصویب هیات وزیران رسید. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بخش-خصوصی-خواستار-اجرای-قانون-فضای-کسب-و-کار-است.bos