شماره: 518891 تاریخ : 1399/06/15-09:43:06

/آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران/

بانک صادرات ایران با گشایش ال سی زمینه ساز جهش اقتصادی است

نایب رئیس اتاق ایران عنوان کرد: اقدامات بانک صادرات ایران در زمینه گشایش ال سی، اسباب جهش اقتصادی را فراهم می آورد و قابل تحسین است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حسین سلاح ورزی مطرح کرد: ال سی ابزار مرسوم بانکی در معاملات بین المللی و البته داخلی است و در همه دنیا ابزاری مرسوم است که می تواند در نظام تولید نقش موثری ایفا کند. بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک تولیدمحور، با ارائه طرح های تسهیلاتی متناسب برای بخش تولید رویکرد خوبی را در در سال جهش تولید در پیش گرفته است.
او افزود: در گذشته با سواستفاده از خلا امنیتی که در نظام های بانکی وجود داشت، از این ابزار استفاده نا به جا می شد، اما امروز به ویژه در سال جهش تولید بخش های مختلف صنعت به ابزارهای تامین مالی مانند گشایش ال سی نیاز دارند و بازگشت این ابزار به معاملات ضروری است و به تامین مواد اولیه صنایع مختلف کمک می کند.
او ادامه داد: همچنین امروزه با آنلاین شدن امور بانکی دیگر امکان نظارت جامع و کامل بر فرآیندهای بانکی فراهم آمده و با این امکان بانک ها حتی مجال اعتبارسنجی مشتریانشان را هم پیدا کرده اند و می توانند از این برای تحقق نظارت درست و دقیقه با حداقل خطا بهره ببرند و مانع تکرار اشتباهات در ادوار گذشته شوند.
سلاح ورزی تصریح کرد: اقدامات بانک صادرات در زمینه گشایش ال سی زمینه ساز جهش اقتصادی و قابل تحسین است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-صادرات-ایران-با-گشایش-ال-سی-زمینه-ساز-جهش-اقتصادی-است.bos