شماره: 6568 تاریخ : 1391/07/17-01:02:04

بانک صادرات ایران 21 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت کرد

بانک صادرات ایران در 6 ماه اول سال جاری در راستای کمک به اقشار کم درآمد مبلغ 21 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.



 

 

 

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفاء مسئولیت های اجتماعی، پرداخت تسهیلات خرد و کمک به اقشار کم درآمد جامعه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است در این زمینه تا شهریور ماه سالجاری مبلغ 21 هزار میلیارد ریال تسهیلات را در قالب وام قرض الحسنه به هموطنان پرداخت کرده است. بر اساس آمارهای استخراجی این تسهیلات در بخش قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه درمان بیماری، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، بهسازی مسکن روستای زلزله زدگان و … پرداخت شده است .

 این بانک در راستای توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر جامعه 3هزار و 200 میلیارد ریال را در بخش قرض‌الحسنه و تهیه جهیزیه و بیش از 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات را در قالب بازسازی مسکن روستایی، رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماران، کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و … پرداخت نموده است .

گفتنی است این بانک به منظور تحقق شعار «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» حمایت از طرحهای تولیدی و کلان را در کنار پرداخت تسهیلات خرد در اولویت سیاست های اعتباری خود قرار داده است و یا برخورداری از 3 هزار شعبه در اقصی نقاط کشور و فراهم نمودن بستر و ظرفیت های بانکداری الکترونیک نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان نظام بانکی دارد

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-صادرات-ایران-21-هزار-میلیارد-ریال-وام-قرض-الحسنه-پرداخت-کرد.bos