شماره: 522253 تاریخ : 1399/08/12-04:03:12

بانک توسعه تعاون زمینه های مناسبی برای فعالیت توسعه ای در استان مازندران مهیا نموده است

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون به وجود زمینه های مناسب فعالیت توسعه ای در استان مازندران اشاره نمود.

به گزارش بانک و صنعت، ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران اظهار داشت: استان مازندران ازجمله استان های شاخص و دارای قابلیت بانک در سطح کشور است که بانک توسعه تعاون به رغم وجود شبکه شعب بانکی، با اهداف و مأموریت توسعه ای در استان حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: 4 درصد پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در نیمه اول سال جاری در استان مازندران صورت پذیرفته است، ضمن آنکه 3.2 درصد منابع سپرده ای بانک در این استان تجهیز شده است.

شیخ زاده در ادامه با اشاره به این که برنامه جذب منابع استان در دوره مورد ارزیابی به نحو مناسبی محقق گردیده است افزود: برنامه های جامعی برای بهبود شاخص هایی از قبیل درآمد مشاع، درآمد غیر مشاع و مدیریت مطالبات به استان ارائه گردیده است که با تدابیر مجموعه مدیریتی استان، راهبردهای مناسبی در این زمینه اتخاذ گردیده و نتایجی درخور در آینده نزدیک قابل دست یابی است.

وی همچنین با اشاره به بستر مناسب فعالیت های اقتصادی در استان، زمینه صدور ضمانت نامه در مازندران را در سطح بالا عنوان نمود و افزود: همکاران شعب در مسیر معرفی خدمات ضمانت نامه ای بانک و ارائه این خدمت تخصصی قرارگرفته اند و با اقدامات صورت پذیرفته، پیمانکاران و واحدهای تعاونی و تولیدی در این زمینه خدمات مناسبی از بانک دریافت خواهند نمود.

وی با اشاره به این که فعالیت بانکداری توسعه ای مشتمل بر اعطای تسهیلات اشتغال آفرین و کمک به توسعه اقتصادی مناطق و جامعه هدف در ضمن رعایت انضباط مالی می باشد افزود: واحدهای استانی و شعب همواره در مسیر صحیح کارآمدی و بهره وری هدایت می شوند و برنامه جامع مدیریت هزینه های عملیاتی و غیرعملیاتی و هزینه های مستقیم و غیرمستقیم برای همه شعب مشخص گردیده و عملیات بانکی در این چارچوب انجام می شود.

امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و ارزیابی و عملکرد در این جلسه گفت: استان مازندران از 22 شعبه به عنوان واحدهای عملیاتی برخوردار است و همه این واحدها نقش مهمی در تحقق برنامه استان بر عهده دارند، ازاین رو اتخاذ راهبردهای اثربخش و رصد عملیات شعب در دستور کار استان قرارگرفته است.

رئوف احمدی مدیر شعب استان مازندران ضمن تبیین عملکرد گذشته و کنونی استان اظهار داشت: انجام صحیح عملیات مالی و بانکی مطابق چارچوب ها و ضوابط و ارتقای شاخص های کارآمدی شعب مدنظر همکاران استان بوده است و ارزیابی عملکرد شعب و ارائه راهکارها برای رفع کمبودها با همفکری به صورت منظم و دوره ای صورت می پذیرد.

در این جلسه معاون اعتباری و حقوقی استان و روسای شعب مرکزی ساری، نوشهر، چالوس، قائمشهر و بهشهر نیز مطالبی در خصوص عملکرد کنونی و برنامه های آتی ارائه دادند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-توسعه-تعاون-زمینه-های-مناسبی-برای-فعالیت-توسعه-ای-در-استان-مازندران-مهیا-نموده-است.bos