شماره: 352155 تاریخ : 1397/04/21-12:18:02

گزارش

بازی ترسناک Agony ترسناک نیست !

بازی ترسناک Agony توسط استودیو Madmind و کمپانی ماکزیموم گیمز در تاریخ هشتم خرداد ماه (29 می) منتشر شده است. طرفداران بازی ترسناک بسیار منتظر این بازی بودند تا هیجان را تجربه کنند.

به گزارش بانک و صنعت ، بازیکنان در بازی Agony در نقش یک روح عذاب‌کشیده قرار می‌گیرند که بدون هیچ اطلاعاتی از گذشته وارد دنیایی جهنمی و مملو از هیولاها می‌شوند. بازیکنان باید در دنیای زیرزمینی بازی به کاوش بپردازند و با تعامل با ارواح، راهی برای فرار پیدا کنند. یکی از آنتاگونیست‌های بازی «قدیس سرخ» خواهد بود که کلید رسیدن شخصیت اصلی به گذشته فراموش‌شده خود است.

بازی Agony در تاریخ یادشده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شده است و استودیوی  Madmin ، سازنده‌ی بازی Agony اعلام کرده‌ است که بخش اصلی بازی طی حدود 12 ساعت به پایان می‌رسد، اما محتوای بیشتری در آینده برای ارتقای زمان تجربه بازی در دسترس هواداران قرار خواهد داد.

 

کیفیت واقعی این بازی چگونه است؟
از کنترل کاراکترها گرفته تا طراحی مرحله و نورپردازی بازی، همگی به طرز وحشتناکی شما را در طول این بازی اذیت می‌کند. اگر چه بازی Agony نمایش های قابل قبولی قبل از عرضه داشت ولی می‌شد حدس زد که در قسمت گیم‌پلی دچار نواقصی باشد. با این حال به هر بازی باید فرصتی داد تا خود را ارائه کند اما متاسفانه بازی Agony بعد از دادن فرصتی چند ساعته نیز به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی محیط بازی برایتان تکراری خواهد شد زیرا از همان ابتدا چیزی که در ذوق می‌زند حرکت بسیار کند و خسته کننده کاراکتر است. با این که سازندگان تلاش کرده‌اند با ساخت مدل‌های وحشتناک و منزجر کننده، گشت و گذار در بازی را سرگرم کننده بکنند اما اصلا در رسیدن به هدف خود موفق نبوده‌اند. این مسائل را اضافه کنید به حرکت بسیار کند بازیکن که حتی در مواردی به یک سری اشیا نامرئی گیر می‌کند تا متوجه شوید چقدر بازی Agony در همان دقایق اول زننده است.

نکته‌ی دیگری که همان اوایل بسیار آزار دهنده خواهد بود نور پردازی محیط است. گاهی اوقات نور بازی به قدری کم می‌شود که اصلا نمی‌توانید ببینید به کجا می‌روید یا زیر پایتان چه چیزی وجود دارد. قابل قبول است که سبک ترسناک باید نورپردازی تاریک و خاص خودش را داشته باشد اما نه اینطور که حتی جلوی پا را هم نتوان دید.

بازی Agony یک تلاش مضحک و ناقص برای ساخت دوزخی جدید است. به نظر می‌آید سازندگان به قدری تمرکز خود را بر خلق محیط های مشمئز کننده گذاشته‌اند که دیگر گیم پلی و قابل بازی بودن را به کلی فراموش کرده‌اند. صدا‌گذاری شخصیت های بازی و راوی آن‌چنان مناسب نیست، گرافیک بازی علی‌رغم تمام تبلیغات‌ درخور نسل جدید نیست و داستان نیز چنگی به دل نمی‌زند. بازی کردن Agony می‌تواند یک درس بزرگ برای بازی‌سازها داشته باشد: چگونه بازی بد نسازیم.

به طور کلی نواقص بازی را می توان در موارد زیر دانست:

 نورپردازی بد و تاریک بودن محیط، طراحی چهره ضعیف، گیم پلی نا مفهوم، توزیع نامتوازن چک پوینت ها


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازی-ترسناک-Agony-ترسناک-نیست.bos