شماره: 516455 تاریخ : 1399/05/01-10:36:47

بازگشت گرما به نوار شمالی کشور از روز جمعه

کارشناس سازمان هواشناسی با یادآوری کاهش دمای استان های ساحلی خزر و اردبیل تا 12 درجه از امروز، گفت: دوباره از روز جمعه، دمای هوا در نوار شمالی کشور، حدود چهار تا 6 درجه گرم تر می شود.

به گزارش بانک و صنعت، فریبا گودرزی اظهار داشت: امروز شاهد تشدید بارندگی ها در مناطقی از سواحل غربی خزر، استان های اردبیل، شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان هستیم که بارش ها گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شد می شود.

وی گفت: برای روز پنجشنبه در جنوب کشور و در استان سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب فارس و برای روز شنبه هفته آینده برای ارتفاعات البرز در استان های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است.

گودرزی با یادآوری کاهش دمای استان های سواحل خزر و اردبیل تا 12 درجه از امروز، گفت: مجددا از جمعه تا شنبه، دمای هوا در نوار شمالی کشور، حدود 4 تا 6 درجه گرم تر می شود.

وی درباره هوای امروز تهران، گفت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در عصر امروز با وزش باد همراه خواهد بود. پیشینه دمای هوای پایتخت امروز به 38 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازگشت-گرما-به-نوار-شمالی-کشور-از-روز-جمعه.bos