شماره: 490128 تاریخ : 1398/06/05-05:56:11

بازسازی جاده‌های سیل زده با استفاده از 10 هزار شاخه لوله گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در زمان وقوع سیل بسیاری از جاده‌ها تخریب شده بود که تلاش شد با استفاده از 10 هزار شاخه لوله گاز جاده‌ها در کمترین زمان ممکن تعمیر و برای امدادرسانی آماده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن منتظر تربتی، امروز سه شنبه در چهارمن همایش مسوولیت‌های اجتماعی صنعت نفت ادامه داد: صنایع نفت و گاز در هر منطقه‌ای که حضور پید می‌کنند جوامع  محلی را در زمینه‌های مختلف از محیط زیست گرفته تا سبک زندگی تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مناطق نفتی زندگی می‌کنند از سبک زندگی همکاران نفتی متاثر می‌شوند، افزود: باید تلاش کنیم این حضور، رضایتمندانه و موثر باشد و در هر جایی که حضور داریم باید حسن همجواری را رعایت کنیم.

تربتی تاکید کرد: باید تلاش کنیم برای افراد محلی حاضر در مناطق نفتی از طریق نفعی که از فعالیت‌ها می‌برند، مولفه‌های اقتصادی را جبران کنیم.

وی فعالیت‌های نفتی در کشور را دارای دامنه‌ای وسیع دانست و گفت: از همین رو در حوادث غیر مترقبه، صنعت نفت حضور مطلوبی دارد و برای مثال می‌توان به عملکرد خوب وزارت نفت در مسوولیت‌های اجتماعی در بحث سیل اشاره کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازسازی-جاده‌های-سیل-زده-با-استفاده-از-10-هزار-شاخه-لوله-گاز.bos