شماره: 312402 تاریخ : 1396/10/07-12:06:42

بازدید مهندس نعمتی از روند ارایه خدمات کارت هوشمند ملی در منطقه پستی شمال غرب تهران

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست روز جاری از روند ارایه خدمات پیش ثبت نام رایگان و سایر خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی در منطقه پستی شمال غرب تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جریان این بازدید مهندس نعمتی امکانات و تجهیزات فراهم شده به منظور دسترسی متقاضیان به خدمات پیش ثبت نام رایگان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به مردم ، از تمامی کارکنان پست در سراسر کشور خواست تسهیل در  ارایه خدمت و تامین رضایت شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به دنبال بازدید مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نحوه  ارایه خدمات کارت هوشمند ملی در منطقه پستی جنوب غرب و تاکید بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب به مردم؛  شرکت ملی پست پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی در تمامی واحدهای پستی سراسر کشور را از دیروز رایگان اعلام کرد.

براین اساس، همچنین امکاناتی اعم از رایانه و خطوط ارتباطی در واحدهای پستی کشور  فراهم شده است تا متقاضیان بتوانند شخصا و یا با کمک همکاران پستی، نسبت به پیش ثبت نام رایگان اقدام کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مهندس-نعمتی-از-روند-ارایه-خدمات-کارت-هوشمند-ملی-در-منطقه-پستی-شمال-غرب-تهران.bos