شماره: 519640 تاریخ : 1399/06/26-05:05:37

بازدید مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد از دفتر پشتیبانی بخش شمال و VIP تهران

محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و ظهیر احسان عابدی معاون پشتیبانی این شرکت ضمن حضور در دفتر شمال و VIP تهران از ساختمان جدید این شرکت بازدید و مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده در این بازدید که عصر روز دوشنبه 24 شهریورماه انجام شد، ضمن گفت وگو با همکاران شاغل در این دفتر از بخش های مختلف آن از جمله بخش اداری، انبار نگهداری و تعمیرات دستگاه های کارتخوان و اتاق بایگانی دیدن کرد.

همچنین کلیه کارکنان اداری و پشتیبانان با محمودزاده گفت وگو کرده و به بیان مشکلات و درخواست -هایشان پرداختند.

در ادامه مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد موضوعات مرتبط با دفتر پشتیبانی بخش شمال و VIP را بررسی کرد.

ایشان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا تمام دفاتر سطح کشور در محل هایی استقرار یابد که بانک در اختیارمان قرار می دهد، گفت: نکته ای که در برنامه های آتی شرکت برایمان حائز اهمیت و توجه است، تبدیل هرکدام از دفاتر پشتیبانی شرکت به یک شعبه است.

محمودزاده با بیان اینکه ماهیت کار پشتیبانی تنها پرستاری و نگهداری از دستگاه های کارتخوان نیست، عنوان کرد: همه پشتیبانان و همکاران این بخش، عضوی از بدنه بانک ملی و معرف شرکت و بانک ملی هستند که باید در کنار کار پشتیبانی در حوزه کسب و کار، برنامه نویسی و تحقیقات بازار نیز فعالیت کنند.

ایشان در ادامه اولویت قراردادن رضایتمندی مشتریان را از مهم ترین وظایف پشتیبانان دانست و گفت: نگاه به شرکت و فعالیت ها نباید صرفا به قصد انجام کار باشد بلکه باید با وفاداری و حس مالکیت نسبت به آن صورت پذیرد.

محمودزاده جذب مشتریان جدید را از دیگر وظایف پشتیبانان دانست و افزود: باید به صورت جدی، هدفمند و با برنامه ریزی صحیح در خصوص جذب مشتریان بانک ملی عمل شود و با ارایه خدماتی مناسب و به روز شده آنها را به استفاده از خدمات و سرویس های خود ترغیب و تشویق کنیم.

وی در خصوص موضوع بازاریابی نیز تصریح کرد: باید نگاهمان به سوی هزینه و فایده باشد و همسو با اهداف بانک در حرکت باشیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص افزایش و کیفیت سرویس دهی و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه هایی که در این خصوص در نظر داریم سطح رفاه کارکنان را بالاتر برده و با ورود سهام شرکت به بازار بورس و واگذاری بخشی از آن به همکاران، حس مالکیت آنان نسبت به شرکت را افزایش دهیم.

محمودزاده در خاتمه این بازدید از ایجاد یک کانال ارتباطی به منظور طرح مسائل و موضوعات کاری و حتی شخصی برای پشتیبانان خبر داد و افزود: امیدوارم بتوانیم در یک تعامل دوسویه سطح رضایتمندی مشتریان و کارکنان را بیش از پیش و به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیر-عامل-پرداخت-الکترونیک-سداد-از-دفتر-پشتیبانی-بخش-شمال-و-VIP-تهران.bos