شماره: 489996 تاریخ : 1398/06/04-12:32:49

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان فارس

تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه نجدی، مدیر امور استان ها در سفر به استان فارس از شعب فسا، داراب ، و جهرم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، تلیکانی در جمع همکاران شعب ضمن تاکید بر تلاش جمعی برای تحقق اهداف تدوین شده در سال 98 اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستم بانکی کشور جایگاه ویژه و رفیعی دارد و لازم است تا تمامی همکاران بیش از پیش برای ارتقای برند بانک تلاش کنند.

وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را از نکات مهم و اساسی در بانکداری قرض الحسنه دانست و ضمن بررسی وضعیت منابع، مصارف و مطالبات شعب گفت: توجه به بازاریابی و گسترش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک نقش به سزایی در دستیابی به سهم بیشتری از بازار شبکه بانکی کشور دارد.

وی رعایت اصول مشتری مداری را گامی موثر برای وفادار کردن مشتریان دانست و تاکید کرد: سازمانی که احترام به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد همیشه موفق خواهد بود.

در ادامه، نجدی نیز با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران گفت: کارکنان شعب برای انجام بازاریابی و جذب منابع قرض الحسنه باید با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود و با همکاری مشترک عمل نمایند تا ضمن حفظ مشتریان موجود با هم اندیشی و هم افزایی زمینه های همکاری با سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی را نیزفراهم کنند.

وی ادامه داد: شهرستان های فسا، جهرم و داراب دارای ظرفیت های بالقوه خوبی هستند که بایستی از این پتانسیل ها در تجهیز منابع شعب استفاده شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-عضو-هیات-مدیره-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-از-شعب-استان-فارس.bos