شماره: 490429 تاریخ : 1398/06/13-12:08:41

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان گلستان

محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه یوسف نجدی مدیر امور استانها ومنصور فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی از شعب استان گلستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.

در این سفر، از شعب کلاله، گنبد، آزادشهر و علی آباد در شرق استان بازدید به عمل آمد و رهنمودهای لازم درخصوص جذب منابع پایدار، کنترل مصارف، تکریم مشتریان و وضعیت ساختمانی شعب توسط رییس هیات مدیره و مدیر امور استان ها بیان شد. 

محسن پدرام در بازدید از شعب استان گلستان، ضمن تقدیر از همت همکاران در تحقق اهداف مد نظر در جذب منابع تا به امروز، بر رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات بانک و همچنین بر لزوم و ضرورت اهتمام به بازاریابی در راستای جذب منابع بیشتر و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تاکید کرد.

پدرام، راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد شعب را برای بهره مندی مسئولین شعب و مدیران بانک به منظور ارزیابی عملکرد بصورات روزانه بسیار مفید دانست و گامی بسیار مهم در خود ارزیابی عملکرد در حوزه های بانکی قلمداد نمودند که لازم است تمامی روسای شعب بانک از آن بهره لازم را ببرند.

رییس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در ادامه، تقویت حساب های جاری برای بهره مندی مشتریان از طرحهای اشتغال محور، بهبود عملکرد دستگاه های پوز فروشگاهی و جانمایی مناسب خودپردازها و فعالیت در راستای اهداف و سیاست های بانک و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود وفرصت های بالقوه را خواستار شد. 

در ادامه نجدی، مدیر امور شعب استان ها نیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد استان، ایجاد تناسب بین رشد منابع با سرانه لحاظ شده برای پرسنل، استفاده بهینه از طرح های بانک و خدمات الکترونیکی، اهمیت گسترش ارائه خدمات نوین به مشتریان و همچنین وحدت رویه و همدلی بین همکاران برای تحقق اهداف عالیه بانک را ضروری دانست.

نجدی توجه به نیازهای مشتریان وسرعت پاسخگویی به این نیازها را در چارچوب ضوابط ومقررات از نکات بسیار مهم برای جلب نظر مشتریان بیان کرد و توجه کارکنان شعب واستان را به این موضوع معطوف داست.

در این بازدید، منصور فرجی رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی نیز ضمن بررسی عملکرد پرسنل شعب در انجام وظایف و رعایت بهداشت کاری وانظباطی پرسنل، توجه کارکنان شعب را به مطالعه دقیق شرح وظایف در حیطه مسئولیت و توجه کافی به دستور العملهای پرسنلی و رعایت سلسله مراتب سازمانی جلب نمود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-رییس-هیات-مدیره-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-از-شعب-استان-گلستان.bos