شماره: 516395 تاریخ : 1399/04/31-02:27:28

اکثر تولیدکنندگان در حال اخراج پرسنل هستند

بازار کار انگلیس به میدان کشتاری واقعی تبدیل شده است

نظر سنجی جدید سازمان تولید کنندگان بریتانیا، «ساخت انگلیس»، نشان داد که تعداد شرکت هایی که قصد دارند در 6 ماه آینده نیروهای مازاد خود را اخراج کنند به 53 درصد رسیده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، نظر سنجی جدید سازمان تولید کنندگان بریتانیا، «ساخت انگلیس»، نشان داد که تعداد شرکت هایی که قصد دارند در 6 ماه آینده نیروهای مازاد خود را تحت تأثیر پاندمی کرونا اخراج کنند به 53 درصد رسیده است.

این در حالی اتفاق می افتد که در نظرسنجی های 8 هفته گذشته تعداد شرکت هایی که قصد داشتند در 6 ماه آینده نیروهای مازاد خود را اخراج کنند با افزایش شدیدی روبرو شده بود و علی رغم بهبود تدریجی در فروش و سفارشات، از 25 درصد به 42 درصد رسیده بود.

طبق این گزارش از سال 1980 تاکنون چنین مقیاسی از اخراج نیروهای متخصص در بخش تولید دیده نشده بود و این وضعیت مشابه یک کشتارگاه واقعی است.

تقریباً یک سوم (32.3 درصد) از شرکت ها قصد دارند بین 11 تا 25 درصد از کارکنان خود را برکنار کنند. کمتر از 8 درصد شرکت ها می خواهند بین یک چهارم تا نیمی از نیروی کار خود را مرخص کنند.

مدیر عامل سازمان «ساخت انگلیس»، استفان فیبسون، گفت: هیچ راهی برای پنهان کردن این واقعیت دردناک وجود ندارد. علاوه بر تأثیر نگران کننده ای که این وضعیت برای امرار معاش افراد در سراسر بریتانیا به وجود می آورد، صنعت نمی تواند از پس از دست دادن این مقدار مهارت با ارزش بر بیاید، مهارت هایی که برای بازسازی دوباره اقتصاد و سرمایه گذاری ما در صنایع آینده ضروری خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازار-کار-انگلیس-به-میدان-کشتاری-واقعی-تبدیل-شده-است.bos