شماره: 311539 تاریخ : 1396/09/27-06:43:15

باجدیت بیشتری انشعاب های برق غیرمجاز در استان زنجان جمع آوری خواهد شد

جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق منجر به کاهش تلفات انرژی، تلفات مالی و سرمایه ملی می شود، در همین راستا اقدام های گسترده ای طی سالجاری در سطح استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، مهندس علیزاده مدیرعامل این شرکت ازشناسایی بیش از 6 هزار و 400 فقره انشعاب غیرمجاز در استان زنجان بر اساس گزارش های مردمی و ماموران شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد که منجر به جمع آوری کامل از شبکه توزیع برق شد.

وی گفت: با کاهش تلفات انرژی برق علاوه بر جلوگیری از سرمایه گذاری های اضافی در بخش تولید، به استمرار تولید، کاهش هزینه سوخت و نگهداری نیروگاه ها کمک قابل توجهی 
می شود.

وی توصیه کرد: افرادی که از انشعاب غیرمجاز برق استفاده می کنند در صورت مراجعه نکردن برای تبدیل انشعاب خود به انشعاب مجاز، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از سوی مراجع قضایی اعمال قانون خواهند شد.

وی میزان مصرف محاسبه شده انشعاب های غیرمجاز در هفت ماهه نخست سالجاری را یک میلیون و 952 هزار کیلووات ساعت اعلام کرد که رقم قابل ملاحظه ای است.

وی یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 425 هزار مشترک دارد که صددرصد جمعیت شهری و 99 درصد جمعیت روستایی از نعمت برق بهره مند هستند و بیش از 51 درصد انرژی برق این استان نیز در مراکز صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/باجدیت-بیشتری-انشعاب-های-برق-غیرمجاز-در-استان-زنجان-جمع-اوری-خواهد-شد.bos