شماره: 311756 تاریخ : 1396/09/29-02:22:29

با مشارکت و حمایت بانک اقتصادنوین مجموعه دو جلدی کتاب "اجاق سرد" رونمایی شد

عصر روز پنج‌شنبه 23 آذر ماه 96، طی مراسمی با حضور بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین، نماینده مقیم دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، مدیر گروه مردم‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و جمعی از فرهیختگان دانشگاهی و اهالی هنر مجموعه دو جلدی "اجاق سرد - از دور، از نزدیک" در موزه‌ی هنرهای معاصر تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مجموعه دو جلدی "اجاق سرد؛ از دور از نزدیک" شامل عکس‌های مرتضی پورصمدی عکاس و مدیر فیلمبرداری بنام کشور است که با مشارکت و حمایت بانک اقتصادنوین توسط نشر ویژه نگار منتشر شده است.

در این مراسم محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین، این مجموعه دو جلدی مستند را قصه‌ای از عمق زندگی انسان‌ها دانست و گفت: این اثر بر اهمیت مستند کردن و ماندگار کردن فرهنگ، تمدن و آئین‌های رایج در کشور تاکید دارد.
بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین با تقدیر از 40 سال کار و تلاش مرتضی پورصمدی در مستند کردن این اقدام تاریخی و به ارث گذاشتن آن برای آیندگان افزود: هر کدام از این عکس‌ها گویای مضمونی عمیق از زندگی مردمانی است که با سختی‌های فراوان زندگی کردند؛ سختی‌هایی که نباید به دست فراموشی سپرده شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/با-مشارکت-و-حمایت-بانک-اقتصادنوین-مجموعه-دو-جلدی-کتاب-اجاق-سرد-رونمایی-شد.bos