شماره: 445890 تاریخ : 1397/10/24-01:41:40

هواپیما بوئینگ توسط کدام برج مراقبت به اشتباه هدایت شده است؟

اکبریان: سقوط هواپیمای باری بویینگ 707 در فرودگاه فتح کرج/ برخورد هواپیما با منطقه مسکونی

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی از سقوط هواپیمای باری بویینگ 707 در فرودگاه فتح کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عزیز اکبریان با اشاره به سقوط هواپیما در منطقه فرودگاه فتح کرج، گفت: هواپیمای باری 707 دقایقی پیش در منطقه فرودگاهی فتح کرج دچار سانحه شد، این هواپیما از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود و متأسفانه به دلایل نامعلوم مسیر خود را به سمت فرودگاه فتح تغییر می دهد.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرودگاه فتح فرودگاهی است که برای نگهداری و تعمیر هلیکوپتر استفاده می شود و مشخص نیست که چرا هواپیما به این سمت هدایت شده است.

هواپیما بوئینگ توسط کدام برج مراقبت به اشتباه هدایت شده است؟

وی  درخصوص سقوط هواپیما گفت: بعد از اینکه هواپیما به منطقه فرودگاه فتح می رسد، به زمین می نشیند اما به دلیل کوتاه بودن باند فرودگاه از مسیر خارج شده و به منطقه مسکونی در حوالی باند برخورد می کند.

اکبریان ادامه داد: هنوز میزان تلفات جانی هم از پرسنل هواپیما و هم ساکنان منطقه مسکونی مشخص نیست و باید تحقیقات کاملی صورت گیرد، البته نیروهای امدادی برای کمک رسانی به منطقه اعزام شده اند.

 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید مشخص شود که هواپیما توسط کدام برج مراقبت، یعنی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد یا برج مراقبت فرودگاه پیام به اشتباه هدایت شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اکبریان-سقوط-هواپیمای-باری-بویینگ-707-در-فرودگاه-فتح-کرج-برخورد-هواپیما-با-منطقه-مسکونی.bos