شماره: 279986 تاریخ : 1396/03/06-02:16:51

اولین همایش گردشگری ایران و آذربایجان برگزار شد

اولین همایش گردشگری ایران و آذربایجان به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس شرکت آیسان پرواز روز چهارشنبه 3 خرداد در محل سالن همایش هتل بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  در ابتدای این مراسم دستمالچی، رییس هیئت مدیره شرکت آیسان پرواز ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و همچنین سفرای کشور های جمهوری آذربایجان، ازبکستان، تاجیکستان و مدیران ارشد سازمان های هواپیمایی کشوری و گردشگری، مدیرعامل و معاونین شرکت هواپیمایی آتا و روسای شرکت های مسافرتی و هتل های آذربایجان و مدیران آزانسهای مسافرتی کشور  و برنامه های آتی آیسان پرواز در خصوص گسترش روابط و خدمات گردشگری در کشور آذربایجان را تشریح کرد.
دستمالچی از راه اندازی شرکت باکو استار در شهر باکو توسط آیسان پرواز برای تسهیل ارایه خدمات به مشتریان و آژانس های گردشگری دو کشور خبر داد  و گفت: این همایش به مناسبت هفتمین سالگرد شرکت آیسان پرواز که با سه برنامه مهم از جمله سالروز استقلال جمهوری آذربایجان، سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور مصادف شده، برگزار شده است.

وی افزود: شرکت آیسان پرواز در طول این مدت توانسته است با کادری مجرب خود را به رتبه های بالا برساند.

دستمال چی به خدمات شرکت آیسان پرواز اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات قرارداد چارتری، تورها، هتل ها، امضای قرارداد پروتکل دو کشور و افزایش پرواز از ایران به دیگر کشورها از جمله آذربایجان کمک قابل توجهی را به افزایش گردشگر داشته باشد.
سپس سفیر ایران در آذربایجان جهانگیرزاده و همچنین سفیر آذربایجان در ایران بنیاد حسین اف در خصوص گسترش روابط 2 جانبه گردشگری و برنامه های آتی و نقش شرکت آیسان پرواز در این راستا به ایراد سخنرانی پرداختند .

در انتهای این مراسم نیز مدیرعامل آژانس آیسان پرواز ، رضایی از مهمانان و آژانس های همکار با اهدا هدایا و لوح یادبود مراسم  تقدیر کردند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولین-همایش-گردشگری-ایران-و-اذربایجان-برگزار-شد.bos